domingo, 28 de septiembre de 2014

Calendari del mes d'cotubre de 2014 (DIY imprimible)


Hola a tothom!

Ja fa un parell d'anys que la revista de joguines de Reis es converteix en el calendari de cuina de casa.
Aprofitem que aquestes revistes són bastant gruixudes i ens serveixen de base per al calendari mensual a on anotem l'atrafegada vida social dels meus fills.
En una pàgina hi poso la plantilla del mes que toqui, i en l'altre pot ser un dibuix fet al cole, alguna il·lustració que m'agradi, alguna imatge relacionada amb el mes,,, hi ha moltes on escollir, us deixo la carpeta de Pinterest a on tinc recollides imatges que m'agraden.

Ara mateix el mes d'octubre està així:


Ens falta escollir la imatge per la pàgina de dalt... en un parell de dies ja la posarem

Festes d'aniversaris, activitats extraescolars, visites al metge, sortides variades,,, ja tenen edat per recordar les coses que han de fer i per apuntar-les.
En aquests dos anys he anat buscant per internet gent que de manera gratuita, fan les plantilles i les regalen generosament... de fet, la idea l'he agafada del blog Cosir i fer ampolles i l'hem adaptat als gustos del de casa... 

És de rebut llavors que jo ofereixi a qui vulgui i li agradi la possibilitat de descarregar-se el calendari d'octubre que hem fet... (he tret els dibuixos) i així, un cop al mes, quan tinguem una mica de temps anirem posant els mesos que han de venir.

Aqui el teniu:






Per imprimir-lo, descarregueu l'arxiu .pdf i imprimiu-lo en un paper DIN A-4.

Salut!

2 comentarios: