sábado, 28 de enero de 2012

Púding de pera

Dissabte, plou (per fi!) i unes peres estan començant a passar-se. És hora de fer un pastís!! 
La pera és una de les meves fruites preferides, i també la del meu fill petit, així que em mengem tot sovint. Segueixo explorant el món dels púdings i havia de trobar-ne un amb peres.
He anat a petar a web Placer a la carta i a més de la recepta hi havia fotos, m'ha convençut... així que l'hem fet en un obrir i tancar d'ulls (5 minuts encara no de la preparació i mitja hora de forn).
És el primer púding de fruita que faig i queda amb una textura diferent de la què em pensava, tanmateix ha quedat molt bo (quasi no l'hem deixat refredar)


Ingredients (amb una petita variació respecte a l'original)
  • 50 grs de farina
  • Un sobret de llevat químic
  • 2 ous
  • 1 polsim de sal
  • 150 ml de llet sencera
  • 3 peres 
  • 1 cullerada de sirop d'agave


Preparació 
  • Engegem el forn a 225 ºC
  • Barregem els ingredients secs, la llet, els ous batuts i hi afegim els talls de la pera pelada en làmines no massa prims.
  • Ho passem tot a un motllo de silicona amb una mica d'oli i enfarinat (dels altres púdings de he fet, sempre se m'han enganxat una mica, aquesta vegada ha anat perfecte), i ho deixem coure més o menys mitja hora


A mi m'ha quedat cuit del tot, torrat pels dos costats i amb la pera, molt
sucós i no gaire dolç, ja que el sirop d'agave substitueix el sucre però li dóna un gust diferent, al què encara ens hem d'acostumar.


Bon profit!

No hay comentarios:

Publicar un comentario