lunes, 22 de abril de 2013

Cuquin magazine,,, un descobriment interessant

Aquest matí m'he trobat amb l'enllaç a una revista de cuina,,, i una que tafanera ho és una estona, cap allà que hi he anat.

Al capdavant hi ha el Miquel Àngel Roque, que tal i com es va definir no fa gaire en una presentació al facebook, és blocaire al web de la revista Cuina (cuina.cat) amb el bloc "Pebrots verds - cuina sense complicacions-" i director de la revista digita "Cuquin Magazine", o sigui, tot un cuiner digital!

Fa relativament poc que he descobert les revistes de cuina digitals... si sabéssiu els diners que m'he deixat en revistes de paper que poc o més, acaben dient totes les mateixes coses... o que només aprofites un 10% de la informació que hi ha.

Aquesta revista, en canvi, m'ha semblat que està al dia del què es comenta pels blocs de cuina i al mateix temps, se'n nodreix (de fet, els articulistes també són blocaires)... A banda de la  informació, com cuinar al rentavaixelles (me n'havien parlat no fa gaire d'això!), les fotografies estan cuidades i s'entrevisten a blocaires coneguts.
En aquest número a més, tot un seguit de receptes dolces que m'han fet salivera... segur que en cau alguna.
Si he de dir alguna cosa que no m'agrada,,, per criticar,,, és que el color de segons quina tipografia no ressalta gaire i costa una mica de llegir en la pantalla de l'ordinador (no sé si serà només el meu!)

En fi, que val la pena dedicar-li una estona, i de pas aprendre coses noves, 
Felicitats per la revista, s'ho val!

No hay comentarios:

Publicar un comentario