jueves, 4 de abril de 2013

Uala, uala! Nominació!

Aquesta Setmana Santa, entre passejada i dinar, resulta que m'han nominat a un ciberpremi! Caram! No m'ho esperava gens ni mica. 


És el premi "Best bloc", que tal i com explica la Mònica Tarradellas en el seu bloc de cuina, Ensucrat, és  una iniciativa que es va crear per promocionar els blocs amb menys de 200 seguidors, i motivar-los per continuar creixent".

De sobte, em pregunto... jo tinc seguidors???? I buscant buscant, al final trobo on ho posa, i no, no en tinc ni un! Tampoc és que m'esperés gaire però ni un? Ains, ho he de fer millor això!

I ja de tornada a la gran ciutat, amb els cotxes, els fums i la adsl en condicions, em poso a contestar el test que ens ha deixat a les 20 persones nominades al premi per la Mònica (i els seus respectius blocs)


1)Com va començar la vostra afició per la cuina o la pastisseria?
Crec que des de sempre n'he tingut afició. Recordo fer pastissos amb ma mare i el meu germà petit i sempre n'he portat a les festes i dinars i sopars de carmanyola, encara que reconec que els pastissos m'agrada més fer-los que menjar-los, de la qual cosa estan encantats amics i familiars :))
De l'afició a la cuina, sobretot quan vaig marxar de casa, no va haver-hi més remei que espavilar i començar a buscar com alimentar-se sense morir enverinat... diversos viatges després em van obrir la curiositat per d'altres cuines i pel reciclatge,,, cosa que intento mantenir des d'aleshores.

2)Aquesta afició té alguna relació amb la vostra activitat professional?
NONONONO. De fet, em serveix per desconnectar... i funciona!

3)Quan vau decidir crear un bloc?
Fa gairebé dos anys, després d'un incident informàtic (per ser políticament correcte i no començar a posar insults)  i vaig perdre un munt de documentació sobre cuina i manualitats... Llavors algú em va dir... posa-ho tot en un bloc... i així vaig començar.

4)Amb quina finalitat el vau crear?
Per no tornar a desesperar-me si mai el meu ordinador decideix passar  a millor vida i de pas, que les hores que passo recopilant coses maques serveixin per d'altres.

5)Creieu que és una bona manera d'intercanviar informació gastronòmica?
De fet. crec que és una de les millors maneres que hi ha ara. Fins i tot, he començat a regalar llibres de cuina què ja no utilitzo... és més ràpid concultar internet per buscar la recepta que vols fer.

6)Participeu periòdicament en algun concurs de blocs de cuina o pastisseria?
No, no en tinc pas el nivell

7)Quina és la recepta dolça que millor us surt?
De les últimes que més èxit han tingut, la melmelada de pebrots vermells i els pans de pessic tunejats.

8)I de salada?
El caldo i la carn d'olla... cada vegada que en faig haig de guardar ràpidament un litre o dos perquè si no, desapareix sense que ni me n'adoni

9)Teniu algun blocaire famós de referència?
Doncs no, tinc una memòria de peix, així que no recordo gairebé mai els noms de les persones

10)I de cuiner o pastisser, sou fan d'algun en concret?
Si hagués de dir-ne un (pausa per buscar desesperadament per internet el nom del pastisser), definitivament els bombons de l'Oriol Balaguer... en dues paraules IM-PRESSIONANTS!

11)En quina recepta esteu treballant ara?
Ara estic experimentant amb els pastissos salats... dónen molt de joc i es poden guardar o congelar per tenir menjar per a imprevistos o per sortides.

Fins aquí l'enquesta... haig de preguntar a la Montse si haig de fer alguna altra cosa (això de tenir un bloc fa que t'estiguis reciclant contínuament i aprenent coses noves cada dia)

Gràcies Mònica per la teva nominació!

6 comentarios:

  1. Mireia! Ho has fet fantàstic!!! Et mereixes aquest i mil premis més!!! Ja et dic sempre que tens un bloc genial on combines algunes de les meves passions-obsessions!!! Una forta abraçada!!!

    ResponderEliminar
  2. Apa ja tens una altra seguidora. Aviat no et podran nominar perque pasaras dels 200

    ResponderEliminar
  3. Ei! Que jo sí que et segueixo!!! No poso mai en pràctica les teves receptes perquè em falta de tot, sobretot temps! Però les llegeixo i sempre em fan somriure

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hahahahaha, d'acord d'acord,,, això és una injecció de moral boníssima! XD

      Eliminar