viernes, 3 de mayo de 2013

Coca de sucre... la de sempre! (amb panificadora)

Sóc una fan de la coca de sucre, la de forner, la de tota la vida.. la de vidre també està bé, però la de sucre és millor!
No l'havia fet mai a casa, però des que vaig veure que la massa de la coca de recapte es podia fer servir també per la coca de forner i la de vidre, tenia pendent provar-ho.
La massa la vaig fer amb la panificadora, tal i com vaig explicar en el post de la coca de recapte  i no hi vaig posar el polsim de sal.



Després vam estirar la massa, la vam pintar amb oli d'oliva (als peques els encanta aquest pas), i hi vam posar tot de sucre blanc per sobre i les vam enfornar uns vint minuts a 180º


Va quedar una crosta cruixent de sucre, d'aquelles que es trenca quan li dónes queixalada.... boníssima!


Ens van sortir quatre coques llargues com la plata del forn... i van servir per fer un bon berenar acompanyat de xocolata negra... us recomano que en feu la prova... és fàcil , ho pots fer amb els nens i dóna molt bon resultat.

P.S. mentre preparava aquest post, vaig trobar una altra recepta  d'aquesta massa multiús al blog del forner Jordi Morera... és una mica diferent... la propera vegada que faci coca la probarem a veure quina surt millor... ja us ho explicaré.

1 comentario:

  1. Una coca molt difícil de superar!I si va acompanyada de xocolata de la ben negra, encara més! La farem segur per berenar un dia d'aquests! Una abraçada Mireia!

    ResponderEliminar