sábado, 25 de abril de 2015

Recull de 10 flors fetes a casa 2015

Tercer recull de flors per fer amb els nens ... sembla impossible però cada any  trobo noves propostes, totes maques, i com més en veig, més em costa decidir-me.

Per a aquest any deu propostes: 

1.- Una rosa gegantina! M'encanta! Amb instruccions de com fer-la.




2.- Una feta amb filtres de cafè, amb tutorial i plantilla. El més interessant d'aquesta és com explica quins materials fa per tenyir els filtres (vi, per exemple)


3.- Una de fulls de revistes reciclats... en aquest cas, com a felicitació pop-up. També m'agrada molt, senzill, barat i diferent. Si es trien els colors de la revista (o abans es pinta el paper) pot quedar molt millor!



4.- Una a partir de samarretes velles. És el què els anglosaxons anomenen t-shirt yarn i jo m'hi he aficionat bastant. Cal triar el color de la samarreta que aprofitarem i ja està



5.- Una feta amb les ja tradicionals càpsules de cafè Nespresso, però una mica diferent de les que havia vist fins ara... i per fer amb nens, perfecte!



6.- Unes flors en forma de pilota,,, moooolt fàcils i mooolt agraïdes!




7.- I aquesta, feta de llana... és una de les més fermes candidates per ser l'escollida per a fer aquest any a casa!


8.- Aquestes de mocadors de paper també semblen fàcils de fer.. Ara que n'hi ha de tants colors, dóna molt de joc






9.- I aquesta rosa, amb un bombó (no sé si el porta, però jo el posaria!) a dins... rosa i bombó de xocolata... mmm!



10.- I per acabar, unes per reutilitzar trossets de tela... una mica més laborioses però queden fantàstiques!




Us n'animeu a fer alguna?

No hay comentarios:

Publicar un comentario