lunes, 17 de octubre de 2011

Avui començo a escriure

Avui m'he decicit a començar a escriure aquest bloc després de donar-li moltes voltes... no tinc gaire temps i no tinc ni idea de com fer blocs però cuino. Sóc de les que de tant en tant es troba amb uns quants spaghettis, o una pastanaga, o un brioix dur com una pedra. Em dol el cor haver-ho de tirar i segur que hi ha maneres de reutilitzar-lo. La llei de tres R (reduir sempre que sigui possible, reutilitzar com a segona opció i reciclar com a última) està al dia i a més, en les condicions en les que estem, obligatori.
Per això, demano idees, busco idees i tinc idees que aniré penjant per aqui. I sobretot, fer justícia a tantes persones que abans que jo, han fet un art culinari de cuinar a partir de coses que es van perdent per la nevera o pel nostre rebost.
Gràcies per llegir i per aportar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario