domingo, 13 de octubre de 2013

Pastís d'aniversari pilota de bàsquet

Uff,,, un mes després i encara  no he posat un dels tres pastissos d'aniversari del meu fill gran. És el que té fer les celebracions en petit comitè .. primer una part de la família, després una altra i per últim els amics del cole. Per a aquesta última, un pastís en forma de pilota de bàsquet en 2-D expressament demanat.

Per a aquest pastís, la base del pa de pessic de tota la vida,,, el de les mesures del iogurt. Com que a ell no li agrada massa el dolç (però si bufar espelmes), no el vaig farcir, i em vaig donar el gust de comprar icing fet, que té un aroma més intens a xocolata negra que la nocilla o la nutella... però no n'havia comprat mai, així que vaig haver de buscar per la xarxa a veure quin es recomanava més i que fós fàcil de localitzar. Al final em vaig decidir per la marca Betty Crocker (gust de xocolata dolça) i el vaig comprar per internet al web Fondant Outlet (també la primera vegada que feia servir un web d'aquests per comprar ingredients de rebosteria) i he de dir que ha anat molt bé. L'enviament en el termini que em van dir i els productes bons.

Tenia l'icing i el model de pastís (trobat a Pinterest):


Però quan intento trobar lacasitos només taronges i marrons, no me'n surto. Es vénen barrejats per colors, amb la qual cosa hauria d'invertir molts diners per aconseguir només els de color taronja! Per sort, les noies de la tenda de caramels em van fer un favor enorme i me'ls van anar triant (avantatges del comerç de proximitat que mai tindreu en una gran superfície!)

Total, que al final va haver pastís, aniversari amb els del cole i tothom content!
(i fins l'any vinent, a veure què em demana...). Així va quedar el nostre (la foto és de després de bufar l'espelma i que algú ja hagués volgut pispar algun lacasito!)



4 comentarios:

  1. Que guapo, Mireia! M'ha encantat, la teva proposta! Segur que el teu fill fa flipar, no? Petons

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. la veritat és que la relació senzillesa vs boca-oberta-i exclamació-oh!-si-és-una-pilota-de-bàsquet és inmillorable! :)

      Eliminar
  2. Fabulós Mireia...i l'icing de la Betty Crocker és boníssim!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jo és la primera vegada que faig servir icing comprat i després de mirar molts comentaris aquest tenia molt bones opinions.. i no m'ha decebut gens!
      Tu n'has provat d'altres gustos?

      Eliminar