domingo, 24 de febrero de 2013

melmelada de pebrots vermells (amb panificadora)

Aquesta melmelada la vaig probar no fa gaire en un aniversari... i vaig al·lucinar!... per descomptat, vaig demanar la recepta i resulta què més senzilla no pot ser, i, si a sobre, fas servir la panificadora,,, llavors la feina són dos minuts escassos!
 
Pas 1: comprem un pot de pebrots escalivats (també es pot fer a casa, clar,,, però la feina no és la mateixa)
 
 
 
Pas 2: a la panificadora hi posem el pot de pebrots (sense el suc), la meitat del pes de sucre moreno, i un quart del pes dels pebrots de vinagre de mòdena
 
 
 
Pas 3: li donem al programa de melmelada (a la meva és el nr 11). Un cop acabat... li tornem a donar al programa (ho he provat una vegada i queda fet però queda molt millor repetint l'operació dues vegades.
 
Ara que ja tenim a melmelada, una proposta: feu una torrada d'un pa ben bo, unteu amb formatge tipus philapelphia i a sobre, una mica de melmelada... així és com jo la vaig probar la primera vegada i és la combinació perfecte!
 
 
Que vagi de gust!

No hay comentarios:

Publicar un comentario